Jemputan untuk Review Ebook

salam semua,

Alhamdulillah saya telah berjaya menyiapkan deraf pertama ebook saya bertajuk: "Bolehkah anda bertindak sendiri tanpa peguam?"

Oleh kerana ini adalah deraf dan saya masih belum muatnaik ke internet, saya menjemput mana-mana pembaca setia blog ini untuk membaca, komen dan kritik ebook tersebut supaya saya boleh tambahbaik.

Saya hanya akan memberikan kepada 50 orang sahaja dengan syarat-syarat di bawah:-


  1. deraf ebook ini adalah percuma;
  2. ebook tersebut hanya untuk bacaan peribadi penama yang telah saya berikan sahaja;
  3. tujuan pemberian ebook hanyalah untuk review, ulasan, komen, kritikan membina, komen dan cadangan bagi tujuan penambahbaikkan;
  4. tidak boleh dimuatnaik ke internet tanpa persetujuan bertulis saya;
  5. tidak boleh membuat salinan atau hebahan atau diberikan kepada mana-mana pihak atau umum tanpa kebenaran bertulis saya;
  6. tidak boleh menjualnya tanpa kebenaran bertulis saya;
  7. anda faham bahawa ebook tersebut adalah deraf semata-mata dan saya mungkin akan mengubahnya kemudian jika difikirkan perlu;
  8. lain-lain perkara yang tidak patut :)

Baiklah sesiapa yang berminat sila tinggalkan email anda diruangan komen, insyaAllah saya akan emel kepada anda. Saya akan maklumkan jika jumlah 50 org sudah mencukupi. 

Selamat membaca!

Comments

Popular posts from this blog

Small Claim Court: Do-It-Yourself (DIY)

Non Muslim Divorce Proceeding-brief email question & answer

Temporary Occupation of Land