Salam semua

Siapa nak buat income sampingan? Trade forex secara otomatik dengan robot. Keuntungan 10%-30% sebulan.

Buka akaun trading di sini (aximtrade):

https://www.aximtrade.com/member-signup/58p89wzq

Anda kawal akaun sendiri dan lihat sendiri performance robot dari app Metatrader 4 install di hp.

Modal minima yang saya cadangkan adalah USD100 boleh run 4 pair currency sekaligus.

Robot perlu jalan pada komputer yang dibuka 24jam, kalau komputer tutup robot tak jalan, jadi untuk praktikal, saya cadangkan anda sewa server atau Virtual Private Server (VPS). Cari VPS yang murah dan sewa untuk 3,6 atau 12 bulan... ni ada cadangan VPS yang ok boleh sewa:

https://socialvps.net/client/aff.php?aff=3825

VPS ni biasanya boleh run lebih dari satu metatrader/robot jadi kalau nak jimat boleh kongsi-kongsi sewa dengan kawan.

Nanti dah sewa buka akaun, buat deposit dan sewa VPS boleh contact saya untuk saya tolong setting kan robot.. (free).

Kalau susah nak sewa VPS boleh juga pm saya untuk saya tolong sewakan...

Nanti bila dah profit 100% saya nasihatkan keluarkan modal dan biarkan profit terus trade. Anda boleh withdraw bila2 masa bila dah tak mahu teruskan trade.

Boleh contact/whatapps saya: 016-6933875 atau email: kirzuan@gmail.com

Harap dapat membantu sama-sama cari rezeki.

Comments

Popular posts from this blog

Small Claim Court: Do-It-Yourself (DIY)

Non Muslim Divorce Proceeding-brief email question & answer

Temporary Occupation of Land